Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Tonight im hot yeahh....

Av Malin Glans - 11 mars 2009 19:19

Fast inte på det sättet ni tror ...närmare bestämt en nära döden upplevelse...39 graders feber how cool is that då ??

Men om vi ska se på det positivt så från och med nu kan det ju bara bli bättre =)

Imorgon börjar första dagen på mitt nya liv så tänker jag nästan varje dag äta rätt ut och promenera etc etc ...men shit va grym man e på att hitta ursäkter till allt ha ha ...funkat bra hittils...förutom att mina kläder verkar krympa i garderoben e det någon annan som har det problemet ...väldigt skumt tycker jag ..

Nu blir det sova sova säng säng säng .....whoppaa ....

 
 
Ingen bild

Jettna

12 mars 2009 01:17

nya blogg drottningen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Glans - 31 mars 2009 15:38

Som e så dålig på att uppdatera ... Men en liten bit av vad som hänt sista tiden ...jag har haft min värsta shame of walk ever...allts dagen när man dagen efter bakfull i kort kort trasiga strumpebyxor och högklackat tvingas traska genom hela jäkla g...

Av Malin Glans - 19 mars 2009 16:04

Men hallå där ...sorry för den dåliga uppdateringen men ni vet solen skiner fåglarna kvittrar etc etc..... lyckats bli av med vovven iafl som det ser ut ska bli skönt ,hinner liksom inte med henne på det sättet som man borde . Var länge sedan jag måd...

Av Malin Glans - 16 mars 2009 09:28

ok ok ...inte ett enda inlägg på hela helgen :o Kan vara så att jag varit ute på äventyr ^^ Och inte vilket äventyr som helst ett jäkla bra äventyr ...no comments använd fantasin  :P Men e fortfarande dödligt förkyld som inte känns alls bra ..kanske ...

Av Malin Glans - 13 mars 2009 12:27

Alltså detta med karlar ....jag e inte så säker på att vi e från samma planet alltid ...Jag tycker jag klargjort en sak men går det in ??  NEJ...!! Jag har beslutat för mig själv att förhållande biten ska nog läggas på is dom närmaste åren , man kan ...

Av Malin Glans - 13 mars 2009 09:44

Elin du underbara människa ...tänk att jag hade så fel,e fortfarande arg på mig själv ...Tänk vad en så tråkig och fruktansvärd sak som det du gått igenom förde oss samman. Och för inte längesedan var du en av dom jag aldrig tänkte prata med, nästan ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards