Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Män män män ......

Av Malin Glans - 13 mars 2009 12:27

Alltså detta med karlar ....jag e inte så säker på att vi e från samma planet alltid ...Jag tycker jag klargjort en sak men går det in ??  NEJ...!!

Jag har beslutat för mig själv att förhållande biten ska nog läggas på is dom närmaste åren , man kan ju alltid skaffa sig en "nära vän"  ^^ ...

Eller konvertera till lesbianerna e ju oxå ett allternativ.......

Nu e dom småttingarna hemma igen livat och stojjigt blev det på en gång , och när man väl har ett par timmar ledigt och egentligen borde göra typ minsta möjliga och vila lite , ne då städar man och diskar skurar tvättar,jaa sen ser det för jäkligt ut ett par timmer senare ...

Folk har slutat fråga mig vad jag gör för svaret e antingen städar eller fixar maten ,diskar eller dammsuger .....

Jag ska vinna ett par miljoner tänkte jag och anlite an städerska ^^

Fast det där med nanny fattar jag inte ...kolla på en del kändisar som typ beckhams...klart dom kan skaffa massa kids och se sådär otrevligt fräscha ut när dom har massa folk som tar hand om barnen och allt annat...men liksom jag har ju inte fött mina barn för att lämmna bort dom till någon annan ..klart dom tycker det e kul och vara på dagis ett par timmar och leka osv ..men jag har dom allt som oftast hemma ....tänk hur länge dom ska behöva knata upp tidigt och iväg först skola i massa jäkla år sen jobba ...ända tills pensionen jue...så så länge jag kan och dom inte har skola etc ska jag se till att dom kan vara hemma med mig och små mysa med fruksot och lite barnprogramm inte stressa fram dagen .

Sen ser ju samhället ut som det gör alla måste jobba osv ...just nu har jag tur som kan vara hemma men den dagen då jag ska jobba kommer allt närmare oxå jue ...nepp nu ska här göras potatis mos med farlig korv till middag ...ha det bäst ..kramas

 
 
Elin

Elin

13 mars 2009 16:14

Jaaa du vet att ni är meeeeeeeeeeeer än välkommna:D sen nu ska vi kolla tåg biljetter till första maj då det blir den häääärliga resan som vi ska göra.. No limits;P

http://rockmetinydancer.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Glans - 31 mars 2009 15:38

Som e så dålig på att uppdatera ... Men en liten bit av vad som hänt sista tiden ...jag har haft min värsta shame of walk ever...allts dagen när man dagen efter bakfull i kort kort trasiga strumpebyxor och högklackat tvingas traska genom hela jäkla g...

Av Malin Glans - 19 mars 2009 16:04

Men hallå där ...sorry för den dåliga uppdateringen men ni vet solen skiner fåglarna kvittrar etc etc..... lyckats bli av med vovven iafl som det ser ut ska bli skönt ,hinner liksom inte med henne på det sättet som man borde . Var länge sedan jag måd...

Av Malin Glans - 16 mars 2009 09:28

ok ok ...inte ett enda inlägg på hela helgen :o Kan vara så att jag varit ute på äventyr ^^ Och inte vilket äventyr som helst ett jäkla bra äventyr ...no comments använd fantasin  :P Men e fortfarande dödligt förkyld som inte känns alls bra ..kanske ...

Av Malin Glans - 13 mars 2009 09:44

Elin du underbara människa ...tänk att jag hade så fel,e fortfarande arg på mig själv ...Tänk vad en så tråkig och fruktansvärd sak som det du gått igenom förde oss samman. Och för inte längesedan var du en av dom jag aldrig tänkte prata med, nästan ...

Av Malin Glans - 12 mars 2009 18:04

Snö.....liksom nu hmm,ok jag gillar snö på julafton och lite därefetr men inte nu ...jag vill ha vår sommar sol och värme bruna ben och klänning ^^ Jag tänkte dela med mig av ett test jag gjorde ...ni vet kolla vilken typ du är etc etc frågan e hur m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards