Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Malin Glans - 31 mars 2009 15:38

Som e så dålig på att uppdatera ...

Men en liten bit av vad som hänt sista tiden ...jag har haft min värsta shame of walk ever...allts dagen när man dagen efter bakfull i kort kort trasiga strumpebyxor och högklackat tvingas traska genom hela jäkla göteborg för att ta sig hem...jag visste inte riktigt vart jag var heller så fick fråga mig fram....lyckades till och med bli uppraggad på spårvagnen i min inte alltför passande outfit ....kanske va så att han trodde jag var till salu ...hö hö....Men min och Ellinores utekväll i fredags va nog bland dom bästa ever =)

Sen har min lilla syster yster lyckas ta sig vidare till den riktiga idol juryn wiiihaaa heja sara^^

Vi har även uttökat våra hål på kroppen :p   vart jag gjort får ni gissa mellan hakan och naveln någonstans....:p

nu kommer det en bild på min lilla syster som förhoppningsvis kommer bli känd ...man kan ju nästan säga att jag oxå blir lite känd då eller ???   pusselismask..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards