Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Malin Glans - 11 mars 2009 19:19

Fast inte på det sättet ni tror ...närmare bestämt en nära döden upplevelse...39 graders feber how cool is that då ??

Men om vi ska se på det positivt så från och med nu kan det ju bara bli bättre =)

Imorgon börjar första dagen på mitt nya liv så tänker jag nästan varje dag äta rätt ut och promenera etc etc ...men shit va grym man e på att hitta ursäkter till allt ha ha ...funkat bra hittils...förutom att mina kläder verkar krympa i garderoben e det någon annan som har det problemet ...väldigt skumt tycker jag ..

Nu blir det sova sova säng säng säng .....whoppaa ....

Av Malin Glans - 11 mars 2009 14:29

Fast jag tror nog att Linus tyckte att jag va det nu :/ kom på den brillianta iden att kanske jag kan ha han i bärsele *fnissar åt mig själv* för det gick ju inte så bra kan jag meddela,ni vet begreppet ett bowling klot i en kul påse.. ..say no more...


Jag har även haft ett samtal med min gullegos philip som har ett problem i skolan när dom haft jympa och ska duscha ..dom andra pojkarna retar han för hans "Banan" att den e för lång etc etc utan att tänka mig för innan jag valde mina ord så kläcker Mamma Malin den otroligt dumma kommentaren att seså det kommer ändra sig om ett par år när ni e äldre kommer dom vara avundsjuka...klyftigt.....för följdfrågan på det blev ju självklart varför då????  Smidigt krångla jag ur mig att jamen man vill ju alltid ha mest av saker eller störst ..som typ lördags godis påsen :) Han köpte den förklaringen tack och lov...ett tag iafl...måste verkligen lära mig att tänka till lite innan det ploppar ur munnen...


Linus sover en liten power nap nu ( Flååt elli) Men efter nattens bravad så var han så trött och jag med vill jag lova ... somnar nog innan huvudet träffar kudden ikväll skulle jag tro.


Det där med att förklara saker för sina barn kan ju vara ett problem ibland ,tänk när jag kom hem från bb med  Linus och philip frågar mig hur han kom ut ?? Efter snabbt övervägande på att dra storken historien så kom jag fram till att säga sanningen kanske var det bästa ändå.....Det gick ju sådära bra min son ger mig en blick som sa ungefär att men snälla mamma e du helt dum eller skakar på huvudet och säger ne du mamma det gör den inte den kommer genom naveln.....men självklart lilla vän att den gör det ..:O  Låter skolan ta hand om det dära med Blommor och Bin tror jag ..Funka ju för mig har fortfarande inte fattat hur man blir gravid ^^  Hö hö....


Vad jag kanske inte sagt tidigare e att jag har ungefär 4 barn med 5 olika pappor...Erkänn rätt grymt jobbat ;) Och får ta emot en hel del skit för att alla inte är med samma pappa etc etc men vet ni vad ?? Det skiter jag fullständigt i ...finns ingen på denna jord som skulle kunna få mig att skämmas för mina charmtroll (Huliganer emellanåt) eller ångra mig en sekund att jag skaffat dom ...ibland kan jag dock fundera på valet av bidragande orsak till deras födelse  :p


Ne medans det e lugna gatan just för tillfället kanske man skulle försöka ta sig en dusch ...man vet ju aldrig när prinsen kan tänkas dyka upp...skulle vara ganska illa om han kom nu :o Känner en konstig doft som tycks komma från mig sj :o  Tog Elin på orden och ska testa ldbs nya rosa duschkräm ^^ .........Blubb Blubb simma lugnt..... Förresten lägger ut en bild på små trollen så ni kan se mina underverk...Det visar deras personligheter ganska väl Philip och Linus som spexar dom e busfröna i familjen sen Kim lugn och gosig i sin egen lilla värld oftast och min lilla primadonna som alltid ska ha lockar i håret och aldrig glömmer att anta en pose inför fotografering huhhja var hon nu fått det ifrån =)

Av Malin Glans - 11 mars 2009 11:06

 När man inte trodde mera kunde ske så vad händer jo...en tv Linus fot = 2 sprickor och ett vitt paket :s så nu har man en stooor bebis att bära runt på ..fasiken tänk vilka muskler man kommer ha . Skämt åsido tre veckor kommer det ta, vad roar man en sjövild knodd med när han inte kan gå ?

Just nu kikar vi på nalle puh lagom spännande när man kan fylla i varje replik själv....

jag har funderat på vad jag gjorde för ont i mitt förra liv för att vara förbannad med denna otur hela tiden ,vi har minst en incident i månaden av något slag...tacka gudarna för mina snälla kompisar som hjälper mig i tid och otid med barnpassning vad skulle man göra utan dom ..

Jag  funderar på om man skulle skruva fast sin inredning inne, ha ha eller skaffa sig ett madrasserat rum .....självklart ljudisolerat då ..

Hepp nu ska jag traska till affären det e en konst i sig att ta sig levande ut från affären med alla goingar.....kram på er....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards