Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Malin Glans - 12 mars 2009 18:04

Snö.....liksom nu hmm,ok jag gillar snö på julafton och lite därefetr men inte nu ...jag vill ha vår sommar sol och värme bruna ben och klänning ^^

Jag tänkte dela med mig av ett test jag gjorde ...ni vet kolla vilken typ du är etc etc frågan e hur mkt det stämmer ??


Känsliga och sårbara mamman
Du är otroligt omsorgsfull och har en mycket bra känsla för vem ditt barn är.
Du påverkas starkt av ditt barns gråt, som skär i ditt hjärta. Om andra kommenterar din mammaroll tar du det verkligen på allvar och funderar mycket på vad de har sagt.
Goda råd: Ta det lugnt. Barn är starka. Tro på dig själv - din intuition är det viktigaste redskapet i uppfostran!

Detta var vad jag blev ......klart det skär i hjärtat när dom gråter ,gör det väl för alla elr? Sen e det sant att jag tar väldigt illa vid mig av kritik..och funderar mkt på vad jag gör fel....


Nu ska vi Bada allihopa och sen blir det natti natt time ..för imorgon e det dagis där har dom inte varit på ett tag nu ...men med tanke på Linus stackars  ben kände jag att nu kanske det e läge och släppa iväg dom lite =)        Hejs svejs...


Av Malin Glans - 12 mars 2009 13:37

Tänk att man kan må så dåligt som man gjorde igår, men vakna idag och det enda jag känner e lite täppa i näsan annars inget.Funderar på om det kan vara att jag va så jäkla trött kanske ...


Varit ute på en liten promenad jag och alla småttingar underbart vårväder idag.Just nu har vi glass frossa och bompa time skönt när dom lugnar ner sig lite....man blir lite trött i huvudet emellanåt ha ha ...

Jag har fått för mig att jag ska måla om min lägenhet då, barnen har ju utövat sin konstnärliga sida på ungefär varenda vägg som finns :/

Min hyresvärd sa att det var ok så länge jag använde diskreta färger ...undrar vad han ska tycka om min chock rosa fond vägg jag måla i badrummet ...slog mig efteråt att vi kanske har lite skilda åsikter dä..r he he, men det blev riktigt schysst faktist ..o jag menar hallå en vägg liksom målar man ju över på en kvart =)

Svårt bara att bestämma vilka färger man ska ha ...Philip vill tex ha en svart fond vägg med guld och silvriga stjärnor på :o vad ska man ha för färg i resten av rummet.....dom e ju trots allt 4 st med egen vilja....svårt att göra alla till lags ....men dom e rörande överens att dom vill ha rosa i rummet ...finns ju en viss Ellinore som arbetra hårt för att mina pojkar ska älska rosa  ha ha .....ne nu blir det slappa på soffan en kvart eller så innan jag ska laga till en smarrig middag ^^  pusselismask....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards