Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Malin Glans - 19 mars 2009 16:04

Men hallå där ...sorry för den dåliga uppdateringen men ni vet solen skiner fåglarna kvittrar etc etc.....

lyckats bli av med vovven iafl som det ser ut ska bli skönt ,hinner liksom inte med henne på det sättet som man borde .

Var länge sedan jag mådde såhära bra måste jag säga :)

Allt verkar ordna till sig för mig ...någon gång måste det ju vara min tur ....inga allvarliga incidenter med barnen har det varit heller ...fan va nice ^^

 Jag har tagit tag i saker som jag borde ordnat för lääänge sedan ^^

Det som krånglar e förvisso idas underhåll som e innestående en jäkla massa månader ...men var väl föga förvånande att *någon* skulle krångla på den fronten ...försöka går ju ha ha ..

Och det här med singel livet e det inte underbart ...fast finns kanske någon som lockar mera än andra :P  Får se hur det blir med den saken ..annars e det så skönt att vara själv ...göra det jag vill när jag vill..

och man kan ju ha sin nära vän på besök emellanåt =)

Hepp nu ska jag ut o gräva i sandlådan en timma eller två ...ha det bäst *Kramizzar*   En extra  kram till söta fröken sundsvall^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards